Internet

  Nahlášení – registrace

Připojení nejlépe objednejte osobně v naší kanceláři ( kontakty ). Můžete se tak ještě zeptat na řadu dalších věcí.

Jak to probíhá

Do několika dnů po objednávce vás telefonicky kontaktuje náš technik a domluvíte si termín zavedení kabelu do vašeho bytu. U vstupu do bytu technik nechá potřebnou délku kabelu tak, aby vystačil až k počítači. Vedení kabelu ve vašem bytě neřešíme. Zprovoznění připojení je provedeno jiným technikem opět po telefonické domluvě. Celková doba od objednávky do připojení je od několika minut do několika týdnů.

Co všechno k připojení potřebuji

Musite být majitelem bytu, nebo mít jeho souhlas s instalací. Základním předpokladem je rovněž funkční počítač s nainstalovaným operačním systémem, který budeme schopni ovládnout. Může to být jakákoliv distribuce LINUX, nebo Windows XP a vyšší. V některých případech se může jednat o různé síťové zařízení jako telefony, herní konzole atd.

Je možné se připojit na zkoušku?

Není to možné. V naší vzájemné smlouvě se nezavazujete využívat naše služby roky ani měsíce. Instalace a zavedení kabelu je u kabelového připojení zdarma. Nebudete-li s naší službou spokojeni můžete ji kdykoliv ukončit. Zkušební provoz tak postrádá smysl.

Kolik bude stát měsíční platba?

Cena služby je závislá na výběru a Vašich požadavcích. Zda-li budete chtít pouze internet, nebo spojit službu i s kabelovou televizí.
Pro podrobnější informace si pročtěte náš ceník kliknutím zde…

Když se něco pokazí?

Nahlásit poruchu můžete v kanceláři, telefonicky či sms. Kontakty naleznete zde. Pro internetové služby taktéž funguje , který je dostupný 24 hodin denně.

Pokud chcete připojit další PC?

Návod Připojení více PC v domácnosti Windows XP, Vista a Linux