Nasadili jsme nového poštovního klienta
16.01.2017

Od našich začátků jsme jako webového poštovního klienta používali „veverku“ a po delším testování jsme nyní nasadili do provozu modernější software – Roundcube, který používá i řada jiných poskytovatelů.

V provozu zůstává samozřejmě i původní klient, aby bylo možné plynule přejít na nový software a přenést si třeba vaše kontakty.

Přihlásit se můžete kliknutím na jeden z obrázků:

Snímek obrazovky (2017-01-16 09:27:58) Snímek obrazovky (2017-01-16 09:29:06)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tým Kabel1

Problém při sledování TV na STB Motorola VIP1910-9
19.12.2016

th_f9bd50ec66a48c02bf3fa594828ef4ba_1369077045motorola1920Poslední aktualizace software v našich STB pro sledování IPTV na naší síti, způsobila problém pro nejstarší typ námi používaných STB – MOTOROLA VIP1910-9, větší plechový STB. Problém se projevoval při sledování TV úplným zaseknutím STB, kdy pomohl restart odpojením STB od napájení.

Dnes byl tento problém odstraněn. Všem uživatelům tohoto zařízení se omlouváme za vzniklé komplikace, při testování aktualizace se nám tento nedostatek nepodařilo odhalit.

Děkujeme za pochopení a přejeme krásné svátky.

Tým Kabel1

Otevírací doba kanceláře internetu přes Vánoce a Nový rok
12.12.2016

Veselé Vánoce a Šťastný nový rok Vám přeje tým Kabelu 1

vanoce
23.12.2016 otevřeno
24.12.2016 zavřeno
25.12.2016 zavřeno
26.12.2016 zavřeno
27.12.2016 zavřeno
28.12.2016 zavřeno
29.12.2016 zavřeno
30.12.2016 zavřeno
31.12.2016 zavřeno
1.1.2017 zavřeno
2.1.2017 otevřeno

Omezené připojení na windows 10 a 8
9.12.2016

V současné době se často u uživatelů těchto operačních systémů objevuje problém s nefunkční službou DHCP. Pokud váš systém Windows 10 náhle ztratil připojení k síti a ukazuje omezenou konektivitu, pak použijte tento návod k vyřešení problému ve vašem PC.

1) Otevřete příkazový řádek jako správce. Vyhledávání „cmd“ a pravým tlačítkem myši na cmd vyberte „Spustit jako správce“ jak je uvedeno níže.
opencmdasadmin_thumb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Zadejte následující příkazy –

netsh winsock reset catalog   (Reset WINSOCK entries to installation defaults)
netsh int ipv4 reset reset.log  (Reset IPv4 TCP/IP stack to installation defaults)

fixforlimitedconnectivityinwindows10_thumb

 

 

 

 

 

 

3) Restartujte počítač.

Tímto způsobem by mělo dojít k vyřeší omezeného připojení na vašem PC v systémech Windows 10 a Windows 8.1. Samozřejmě je potřeba udržovat systém aktualizovaný, stejně i ovladače (zejména LAN a WiFi síťových adaptérů)

 

 

Pravidelná údržba
11.11.2016

rack_cOpět nastal čas, kdy z preventivních důvodů vyzkoušíme záložní server, který funguje jako hlavní brána do internetu pro celou naší síť. K tomu dojde v noci z úterý 15.11.2016 na středu 16.11.2016. Práce budou probíhat 16.11.2016 v 1:00 a výpadek by neměl být delší než 10 minut.

Nedostupné bude v tu chvíli připojení do internetu a telefonování přes VoIP, naše kabelová televize IPTV bude bez výpadku.

Děkujeme za pochopení.

Tým Kabel1

Výluka spojení do internetu
8.11.2016

rack_c Upozorněnujeme zákazníky na plánovanou výluku, ta bude mít vliv na spojením do internetu a na telefonování přes VoIP. Na funkci IPTV – kabelové televize, nebude mít tato plánovaná akce vliv.
V noci z 6.12.2016 na 7.12.2016 dojde k instalaci nových
aktivních prvků v Praze, které budou nahrazeny výkonnějšími stroji s 96*10Gbps + 8*40Gbps.

Práce budou probíhat 7.12.2016 v čase mezi 0:00 – 06:00.

V této době bude docházet ke krátkým výpadkům spojení, vlivem přepojování, ty budou v řádech jednotek minut.

Děkujeme všem zákazníkům za pochpení.

Tým Kabel1

»  Substance:WordPress   »  Style:Ahren Ahimsa